Siemens WM16S741NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16S741NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Glod 01-09-2010
Geschreven voor: Siemens WM16S741NL

We hebben nu de WM16S74(NB niet de WM16S741)drie jaar gehad en zijn heel tevreden ermee. In een grootfamilie is de 8kg laadvermogen zeer gewaardeerd. Evenzo de 1600 t/min centrifuge; dat schilt echt in droogtijd tegenover 1200 t/m. De machine wordt 3-5 keer per week gebruikt en altijd volgeladen, en tot nu toe hebben we nooit een probleem ermee gehad. Onder de vele programma's zijn we met name dankbaar aan Aarde & Zand en Oude Sokken. Die verken heel goed.

Mortimer 13-06-2009
Geschreven voor: Siemens WM16S741NL

Na vele jaren een Miele gehad te hebben toch deze keer maar voor een Siemens gekozen. het prijsverschil met Miele werd te groot. Online gekocht, scheelde 300 euro met de winkel.
We zijn vooralsnog zeer teverden met de machine. Hij heeft erg veel mogelijkheden, werkt goed en snel en op 1600 toeren komt alles er al vrij droog uit zodat het drogen daarna sneller gaat. Heb vooraf de reviews van de 16S740 gelezen want dit type is vrijwel identiek (alleen nieuwer). Al met al een goede aanschaf.